Lisbon, here I come! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Robin Hofkamp - WaarBenJij.nu Lisbon, here I come! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Robin Hofkamp - WaarBenJij.nu

Lisbon, here I come!

Door: Robin Hofkamp

Blijf op de hoogte en volg Robin

30 Januari 2013 | Nederland, Boskoop

Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Om jullie toch nog een beetje op de hoogte te houden van mijn reis naar Portugal heb ik ook maar een blog aangemaakt. Ik weet niet hoe lang ik het vol ga houden om dit bij te houden, maar wie weet heb ik een keer zo iets spannends meegemaakt dat ik het echt even moet melden!

Het duurt nog twee nachtjes voor mijn avontuur begint, dus voor nu ga ik nog even genieten van mijn Nederlandse leventje.

Tchau, queridos amigos!

  • 30 Januari 2013 - 18:55

    Carla:

    Hoi robin
    Een gezellige tijd in portugal
    We horen het wel wat je allemaal gaat doen
    Groeten carla

  • 31 Januari 2013 - 15:44

    Juultje:

    Ga je missen rooDje xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 6989

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2015 - 02 Oktober 2016

Werken in Lissabon

01 Februari 2013 - 04 Augustus 2013

Lissabon

Landen bezocht: