Goodbye Lisbon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Robin Hofkamp - WaarBenJij.nu Goodbye Lisbon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Robin Hofkamp - WaarBenJij.nu

Goodbye Lisbon

Door: Robin Hofkamp

Blijf op de hoogte en volg Robin

06 Juli 2013 | Portugal, Lissabon

Na een emotionele, maar leuke stagedag zitten mijn 22 weken stage er eindelijk op. Ik heb super lang naar dit moment uitgekeken, maar nu het zo ver is vind ik het heel erg jammer. De tijd is voorbij gevlogen. Het was heel erg lastig om afscheid te nemen van mijn collega’s, maar het wordt nog zwaarder om afscheid te nemen van de mensen die ik in het weekend veel zag.

Ik heb het super naar mijn zin gehad op stage, ik heb veel geleerd. Het is natuurlijk niet altijd even leuk geweest; ‘no rain, no rainbow’. Ze hebben me de afgelopen week alleen maar gevraagd of ik echt niet langer wilde blijven, dus dat geeft een goed gevoel en betekent dat ik er niet voor niets was. Aan het einde van mijn laatste dag hadden ze een hele lieve verrassing. Als ik er nu zo over praat krijg ik weer tranen in mijn ogen, ik ga iedereen zo missen! Gelukkig hebben we tegenwoordig Facebook en is Lissabon niet zo ver weg...

De afgelopen week is mijn laatste bezoek uit Nederland geweest en nu ben ik dan echt helemaal alleen. Ik heb nu nog vier dagen in Lissabon en dan nog een paar dagen in de Algarve. Nog even relaxen voordat het saaie Nederlandse leventje weer begint. Ik heb sommige mensen al gewaarschuwd, jullie gaan helemaal gek van me worden, want volgens mij ga ik me echt heel erg vervelen als ik weer in Nederland ben. Dus bereid je voor!

Ik ga nog even genieten van het zonnetje dat hier altijd schijnt, de gekke mensen op straat waardoor ik me iedere dag weer vermaak, de lekkere drankjes en uiteraard het strand. Tot over een weekje!