Nog twee maandjes! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Robin Hofkamp - WaarBenJij.nu Nog twee maandjes! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Robin Hofkamp - WaarBenJij.nu

Nog twee maandjes!

Door: Robin Hofkamp

Blijf op de hoogte en volg Robin

06 Mei 2013 | Portugal, Lissabon

Ik zou nu eigenlijk iets nuttigs voor school moeten doen, maar omdat er wéér een maand voorbij is toch maar een nieuw verhaaltje.

Er is de afgelopen maand veel gebeurd, leuk, minder leuk… Het hoort er allemaal bij! Mijn ouders zijn een weekend langs geweest, helaas heb ik toen het grootste deel ziek op bed gelegen, maar ik heb ze wel mijn ‘huis’ en werk kunnen laten zien. Een paar weken later is Esmé hier een paar dagen geweest, één groot feest uiteraard. Zelfs hier in Lissabon vinden we idioten zoals onze lieftallige Jaap. Don’t worry Macha en Joyce, onze Rotterdamse stakker is toch nog wel wat leuker.

Hierna kwam er iets minder leuk bezoek, namelijk het bezoek van mijn huisgenootjes. Stel je even voor, je ligt lekker te slapen en ineens schrik je wakker omdat je deur opengaat en vervolgens staat er een wildvreemde dronken jongen naast je bed… Ik geloof dat ik nog nooit zo boos ben geweest! Vanavond krijgen ze nieuw bezoek, maar ze hebben me verzekerd dat er nu niets raars zal gebeuren.

Het weer wordt hier echt super lekker, eindelijk weer om naar het strand te gaan! Afgelopen weekend ben ik een weekendje naar de Algarve geweest om mijn familie op te zoeken, helaas zijn die twee en halve dag zo voorbij gevlogen!

Ik heb een vervanging geworden voor het kickboksgroupie zijn (ik mis je wel hoor Cint! Als ik terug ben is dat het eerste wat we gaan doen!). Sinds vorige week ben ik Benfica fan! Het hotel was zwaar overboekt met alle Turken die naar Lissabon kwamen voor de wedstrijd en na veel twijfels ben ik ook naar de wedstrijd geweest. Echt super! Voor herhaling vatbaar!

Op stage gaat ook alles nog zijn gangetje. Ik help nu veel bij de reserveringen omdat het super druk is, maar vanaf volgende week komt daar een nieuwe stagiair en kan ik weer terug naar mijn eigen plekje. Mijn onderzoek is wel echt drama en dan hebben we het nog niet over de rest van de rapporten die ik over VIER weken in moet leveren…

Na mijn avontuur in Portugal staat een nieuw avontuur te wachten. Interrailen door Italië! Tien dagen met één tas… Jullie zouden eens moeten weten wat ik afgelopen weekend allemaal bij me had, dus dat wordt nog een grote grap. Maar Pinkpop hebben we ook overleefd, dus dit moet helemaal goed komen Steefie!

Na heel veel twijfels heb ik toch maar besloten om na mijn stage naar huis te komen. Ik was van plan om vanavond te boeken, maar misschien moet ik er toch nog even een nachtje extra over slapen… Het is dubbel. Ik mis jullie allemaal héél erg, maar ik denk echt dat ik depressief word als ik weer thuis ben. Er gebeurt hier zo veel en thuis is iedere dag hetzelfde.

Nu is toch echt het punt aangebroken dat ik aan mijn onderzoek ga werken, tot over twee maandjes! Tchauuu xxx

  • 06 Mei 2013 - 22:54

    Esmé Hogenelst:

    Trots op jou!!!!

    En ik zorg er wel voor dat jij niet depri wordt als je weer in Nederland bent.
    Want man man wat moeten wij nog veel bijfeesten samen!!

    Tot over een heeeeeleeeee lange tijd!!!

    misss uuuuuu

  • 06 Mei 2013 - 23:08

    Robin Hofkamp:

    Oh wat erg dat ik jou nog zo lang moet missen!

  • 07 Mei 2013 - 08:35

    Caroline :

    Hey Robin,

    Leuk om je verslagen te lezen! Lekker ondernemend ben je gelijk weer door als je terug bent...... Je moeder vertelde dat je mooi woont alleen jammmer dat je zo ziek werd.. Ze is zo trots op je? Ze vertelde dat ze , via jou, op leuke shop plekjes kwam.. (regen hè)
    Bij de kickbox, is er om de week de vrijdag bijgekomen, de ene week de zaal de andere week met een groep hardlopen in het Gouwe Bos... Dus je kunt aan de bak meis als je terug bent, haha.

    Fijne tijd nog en Enjoy,

    Caatje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 6973

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2015 - 02 Oktober 2016

Werken in Lissabon

01 Februari 2013 - 04 Augustus 2013

Lissabon

Landen bezocht: